såg inte kommentarerna men svarar nu ;)

Isabelle om mindfuckers:
vem är tjejen som leker cool? :P
IP: ---------------
25 Maj, 18:17
Anonym om jajajajajjajaja:
Hur gör man för att ta kort med den effekten? Jag förstår inte haha :(
IP: ---------------
Förlåt jag såg inte era kommentarer!
-
Till Isabelle: Jag vill inte nämna namnet på henne efter som jag inte har någon aning om hon skulle kolla min blogg någon gång!
-
Till "anonym": Man måste ha appen "Instagram" sen när man tar en bild så kommer det upp automatiskt alternativ av olika effekter som de bara e o klicka på sen. Du får fler alternativ av effekter om du skrollar till höder. Sen kommer det upp som du vill tagga eller skriva en kommentar till bilden, sen trycker du nästa och så laddas bilden upp på instagram! De e liksom bara att ta en bild och följa pilarna! svårare än så e de inte...
Om du inte har instagram e den gratis och funkar till både iphone 3g - 3gs och 4.
SNÄLLA skriv namn nästa gång du kommenterar! rent ut sagt hatar att se kommentar från "Anonym"



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo vilka e dina bästa kompisar /bästa kompis och va hände med lisa?

2011-06-01 @ 13:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0