mindfuckers

scratch!
A men fan va najs att man ska sitta och leka cool. jävla tönt vem tror hon att hon e?
jag vill se bigbrother nu. men de e en o en halvtimme kvar. jag tycker de e skönt att skriva med tippar igen!
jag tycker det är trevligt att höra ljudet av klicket av naglarna ^^
jag har haft en jobbig hosta idag. inte ont i halsen utan bara hosta. imorrn e jag nyfiken vad som kommer!
jag ska nog skrika lite så min röst blir hes för de e sjukt snyggt! eller aa beroende på person men jag vill ha lite hes röst :) hihi!
jag e fett taggad på att skaffa en hund, som alltid, men de kommer aldrig få det........ :(

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vem är tjejen som leker cool? :P

2011-05-25 @ 18:17:35
Postat av: Susaaaannnnnnnn

Jag e hes :D hahaha

2011-05-25 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0