Svar på kommentar! :)

Emma om I JuSt wAnna lIiive:
Rebecca! Läser din blogg varje dag och tycker det är trist när du inte uppdaterar :(
men jag är sjukt nyfiken på några saker :P
1. Vad är ditt favrit band eller din favorit atrist?
2. Vilka är dina mest spelade låtar för tillfället?
3. Vilka är de snyggaste kändisarna tycker du? :P
4. Du praoade ju som typ modell.. Var det kul?? Har alltid velat bli det, men e för kort och kurvig tycker jag :/
5. Vilka är dina favoritmodeller tycker du?
6. Förlåt om du tycker det är en obehaglig fråga men använder du stringtrosor och pushup-bh? :$ du behöver inte svara på de!
Alltså vill inte verka som en galning men tycker de e liksom intressant att se vad andra människor svarar :P
Men som sagt, ÄLSKAR bloggen men uppdatera mera! ;) 
Kram och Puss!
Hej Emma! Oj många frågor :O♥
Jag ska bli bättre på att uppdatera kan jag lova, nu har de varit dåligt pga min prao som tagit upp mycket tid och energi! Men nu ska jag svara på dina frågor! ;)
-
1. Alltså, de e grymt svårt efter som att jag har ganska blandad musiksmak, men skulle kanske säga The Kooks och Bowling For Soup
-

2. De måste ju då vara Naive (The Kooks) och 1985 (Bowling for soup)
-
3. Snyggast för tillfället är Cam Gigandet!

-
4. Jo jag satt modell bland annat på praktiken! Det var jättekul! Blev smått rastlös men de e då bara jag för att jag e en rastlös människa. ^.-
Jag tycker inte att du ska tänka att du inte kan bli modell för att du är för kort eller för kurvig! Om du kollar på många topmodeller så är dom inte alltid pinnsmala! Se Tyra Banks t ex. Hon är en kurvig modell. Sen finns det ju petitte modeller, om du kollar på topmodel. Men oroa dej inte för sånt för det är verkligen inte bara supersnygga pinnsmala och långa tjejer som blir modeller :)
-
5. Jag gillar Miranda Kerr och Adriana Lima!

-
6. Ja jag använder string oftast. Och ja, jag har push-up bh (vilket typ de flesta har), men det är verkligen inte så att jag springer och letar efter push-up i bh:ar, utan om jag ser en söt bh kvittar de för mej ifall de e push-up eller inte. Sen e typ 75% av bh:arna som säljes i butiker nu för tiden push-up för att de e ganska populärt, speciellt bland lite mer trashiga tjejer och fjortisar!
-
De glädjer mej att du gillar min blogg! :)
Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit tack så sketamycket för att du svarade!! :DD

hihi!

2011-03-25 @ 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0