I JuSt wAnna lIiive

Lyssnar på Good Charlotte av någon anledning!
Dagens prao va skitkul! Mer kan jag berätta i person, orkar inte skriva ner allt på bloggen!
Nä nu lyssnar jag på fantastiska Blowling For Soup - Almost ^^
-
Har köpt senaste två SOLO-tidningarna som jag tänkt läsa ikväll. Varför solo vet jag inte, gillar Cosmopolitan mycke mycke mer, men SOLO e riktigt bra me! Avskyr Frida och Julia tidningarna som jag typ älskade förrut. Dom e så.. barnsliga -.- "Hej jag ska berätta om när jag råkade prutta i klassrummet! Piiiinsamt!" och " Hej jag är en flicka på 12 år som ska berätta om min första mens!..." OMG de vill jag läsa :O:O:O elllller inte..
Nää, för barnsligt för mej! Och BARA massa jävla bilder på typ, disney-stjärnor? fyfan.. typ, hanna montana och jonas brothers -.- uuusch!
-
Nu ska jag läga gröt till min brorsa för att han e sjuk, som vanligt! jävla dåliga imunförsvar! DRICK ACTIMELL!

Kommentarer
Postat av: Emma

Rebecca! Läser din blogg varje dag och tycker det är trist när du inte uppdaterar :(

men jag är sjukt nyfiken på några saker :P

1. Vad är ditt favrit band eller din favorit atrist?

2. Vilka är dina mest spelade låtar för tillfället?

3. Vilka är de snyggaste kändisarna tycker du? :P

4. Du praoade ju som typ modell.. Var det kul?? Har alltid velat bli det, men e för kort och kurvig tycker jag :/

5. Vilka är dina favoritmodeller tycker du?

6. Förlåt om du tycker det är en obehaglig fråga men använder du stringtrosor och pushup-bh? :$ du behöver inte svara på de!

Alltså vill inte verka som en galning men tycker de e liksom intressant att se vad andra människor svarar :P

Men som sagt, ÄLSKAR bloggen men uppdatera mera! ;)

Kram och Puss!

2011-03-25 @ 18:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0