shopping eyyy

shenare!
reklam på bb så passar på att blogga!
idag e de mors dag, som jag spenderat med min mamma!
vi åkte först till en begravningsplats för mammas kompis skulle ha stensättning för sin mamma som gått bort.
rip.
men i allafall så åkte vi till centrum och spenderade några tusen på lite skitsaker som vi behövde!
jag är ägare ill två nya tröjor, (kan visa när jag hittar sladden till min kamera) ett par nya sloggi trosor, 7-pack strumpor, ny foundation, eyeliner, ögonfransböjare, puder, puderborste och bomullsrondeller!
mamma köpte typ allt desamma fast till sig själv också!
sen köte vi en studentpresent till min sysling mathilda då vi ska på mottagning på onsdag!
sen åkte vi runt lite på loppis till mormor och sen hem!
ha det grymmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0