hey babe

shooooo oh fyfan va skönt de e ! har ingen mer lektion tills 9an! o herre jävlar fyfan va underbart! <3<3<3<3
nu sitter jag hemma har hängt hela dagen efter skolan med bells och mixz! najsigt värre! ahr ju saknat dom! jo men i allafall, imorrn ska vi ha mentorsdag och sen efter det åker jag till mormor och vidare till min syslings studentmottagning!
dagen efter blire aschill me mix och bella och sen kommer jag hänga med dom i typ 5 dagar :D men ska gymma mycket med mamma för hon har provvecka på sats! igår körde vi spinning och nu far jag fetaste värken i sätesmusklerna för att sadlarna e så grovt obehagliga! men de ger träning så skit samma ;)
för er som inte vet vad de e så finns det en liten fin bild som förklarar!
^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0