bajs me majs

here we go again!
Shoooooo peops! Legat hemma hela dagen för at en viss person (jag nämner inga namn) har lyckats smitta mig...!
FU bitch! .................. nää skoja älsk!
Jag druckit pucko nyligen så jag e nöjd!
Imorrn e de chatchupday vilket innebär ledig dag! förrutom att jag ska till skolan klockan typ 11:00 eller nåt för o göra ett engelskaprov. skitkul -.- nu hoppas jag att jag måste stanna hemma imorrn och må bättre senare, ska troligtvis möta mix kanske bells och någon till senare när dom slutat.
Jag e lite irriterad på att jag inte hittar min sladd så jag kan ladda över bilderna från min kamera till min dator efter som min vän ber om att jag ska ladda upp bilder!
därför blir det bara bilder från när jag mobilbloggar osv...
Men ni klarar er! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0