äääääääääääääääääääääääääääääntligen slutar vi med fysik

Nu börjar min klass meeeeeeeeeed (trummmvirrrrveeel) TEKNIK!!!!!
har faktiskt en chans att lyckas med ett någonlunda högt betyg!
De vi ska göra är att bygga en BRO av papper! shiiit a aastaggad :D har redan börjat, men har inget lim så ska köpa imorrn.
slänger på lite av morgondagens planer:
  • SOVA UT! behöver verkligen det, har varit så trött i flera veckor nu! inte bra, inte bra. imorse kunde jag inte gå upp ur sängen! De gick inte! så jag somnade om och missade första lektionen.. :S
  • Åka till IKEA! Jag och mamma (kanske brorsan) ska dra oss dit och hitta: tv-bänk till mig, träpersienner, nattduksbord till moi, kanske en ascool tavla och kanske en stor palm! Uppflyttat till söndag!
  • Åka till Mio och Elgiganten! Köpa ett soffbord och TV TILL MITT RUM :D
  • Käka på min favorit japanska-resturang!
  • Se på Black Swan! Fan va jag sett fram emot att se den! Den ska tydligen va skitläskig, för den e en psykologisk thriller.. låter creepy. men spännande! Kanske inte vågar se den ;O men nu e jag ju 15 så jag FÅR allafall göra det! Jag och några kompisar kom inte in på SAW-3D i höstas -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0