well hello there!

jag är galet trött könner jag! ska sova så jag inte vaknar för sent och kommer sent till skolan idag igen! jag fattar inte varför jag alltid har ont i halsen.. varje kväll och morgon kan jag inte prata för att jag har ont i halsen, och har tagit slut på några halstablettspaket..
undrar om jag har en inflamation eller nåt :S
-
idag ere internationella kvinnodagen ("Resten e männens" - Linn) också fettis-dagen ("Fet-tisdagen" - också Linn)
fick en stört liten och söt semla till efterätt på lunchen, men mandelmassan e så äcklig :(
efter skolan gick jag och Ronny till centrum och köpte henne ett par Nike-sneekers och sen färglada skosnören! hur uttalas de egentligen (Nike) Najk eller Najki ?? alla säger olika..
nej nu fään ska jag sova! gonatt cp-barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0