vi snackar dagens

Dagens köp: Faktiskt ingenting idag
Dagens mat: Ingen frukost. Pyttipanna till lunch. Weinerbröd och proteinshake till mellis!
Dagens smink: Mousse foundation + sol-foundation och mascara
Dagens frisyr: Utsläppt i mittbena
Dagens roligaste: Mina, Jennys, Ronyas och Amandas fina internskämt från i lördags
Dagens tråkigaste: Extremt lång NO-lektion
Dagens konstigaste: Jag drömde om att jag var gravid o.O
Dagens jobbigaste: Startade dagen med ett grovt papercut. Har extrem mensvärk och träningsvärk.
Dagens lättaste: Välja kläder. Ovanligt lätt idag!
Dagens väder: mellan - 0.5 - nuvarande + 2.8 grader, ganska soligt men också kallt!
Dagens kläder: Mörkblåa Crocker-jeans, brun top plus röd flanellskjorta
Dagens saknad: Hmm.. jag vet inte!
Dagens planer: Blev lite sugen på att baka cupcakes men får se om jag orkar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0