Vad gör man i den knepiga situationen?

Jag tycker det är jobbigt när människor bråkar. Verkligen! Man vill bara gå in och säga åt dom att sluta larva sej och skita i den andra, vilket jag är extremt bra på att göra.. men vill inte bli inblandad och göra det till mitt problem!
Hur ska jag låta en vän bli nedtryckt utan att gå in i bilden och till slut bli det själv? Lättare att hålla sej neutral, även fast man vet vad som är rätt.. Vill inte ta på mej andras problem. Men vill fortfarande stå upp för en vän. Kan inte alla bara sluta dryga?
Förretsen HATAR jag att människor använder uttrycket: lol Så otroligt töntigt och irriterande. Kom på nåt bättre, de e gammalt och uttjatat!
Peace! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0