vad är det me människorna?

Läste en atrickel om att det varit en tävling om vem som klär sig snyggast i Tibble-gymnasium... helt sjukt ju!
De värsta e att lärarna accepterar det! :O
Tänk att man ska behöva tänka på vad man har på sej varje dag för att man ska passa i. Dom som inte har pengar att köpa snygga dyra kläder då? ska deras självförstoenden sänkas på grund av en tävling i skolan?
Lärarna har satt skollagar där inga kränkningar ska ske och alla ska vara likgiltiga. Hur tänkte dom nu?
Jag tror ingen i min skola skulle vilja vara med i en sådan tävling, sendan bli utnämnd till att inte ha en snygg stil, för att man vill vara sej själv och att vissa tydligen inte tycker att de e 'rätt' stil! De e som att skriva en liste från högst till lägst på bäst klädda människor. tror itne någon skulle vilja hamna under mittlinjen.
Tycker sånt här suger!
Jag hade redan bestämt innan att jag absolut inte ska gå i tibble, men det här får mej att utesluta alternativet till 110% INTE OKEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0