trött trött trött

vet inte om man ska kalla de "resfeber" eller nåt, men riktigt jävla ont i halsen har jag haft ett par dagar nu :/
skulle kanske skippat spinningpasset igår..
-
igår va jag och min mamma + brorsa i barkaby outlet! älskar butiken: Cilli ! Fick mej två köp:
Smyckeshållare
Pläd (stört mjuk)
-
Idag har de varit lite fullt upp!
Började dagen med att måla en vägg i köket/matsalen:
Före:
Efter:
-
Sedan åkte jag och min mor till min mormor och morfar, sen har jag packar för Barca imorrn!
Och nu så öppnar jag datorn för första gången den här sen lördags.
Sticker klockan 11:00 imorrn, en timmes resa till flygplatsen, sen ska vi käka lunch där och så lyfter planet 15:...nånting ^^
Ska bli sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0