idag va bättre!

Sitter nu och försöker synkronisera min dator och mobil. Jag e så sjukt dålig på sånt härt me datorer och allting så jag lovar att jag kommer spamma upp hela systemet!
Mysigt att sitta och kolla på nyheterna.. Ijepp!
-
Jag e ganska irriterad på att jag inte kan ha mer musik på min mobil. Jag lyssnar på musik så ofta som möjligt när jag är ute och går eller åker tåg/buss o så, men jag har typ 10 låtar bara som e helt uttjatadade! Hemskt! På väg till skolan brukar jag låna brorsans Spotify Preminum. Men villkoren är att om han vill lyssna måste jag självklart låta honom göra det, och de e ju så klart rättvist eftersom han betalar för det, men problemet är bara så att han lyssnar på musik HELA TIDEN! Enda gången han INTE gör de är när han är i skolan eller när har sover. Annars spelas det konstant!
Varför jag inte vill ha Spotify Premium själv är för att jag inte lyssnar tillräckligt mycket för att det ska vara värt det. Därför vill jag inte lägga ner 99:- i månaden på nåt jag kanske använder 20 minuter om dagen, om jag kommer ihåg det!

Igår tyckte jag inte att min prao va så rolig som jag hoppades. Men idag tycker jag att det var betydligt mycket bättre! Imorrn kommer nog bli ännu bättre tror jag! Idag satt jag hår-modell vilket var kul, men fick ganska ont i hårbotten eftersom dom gjorde så extrema och tajta frissyrer! Alltså, jag hade växter i håret! jag såg ut som en blandning mellan frankenstein och en buske x) kul vare i allafall, men fan va tungt de va! Jag fick liksom försöka balansera vikten så huvudet inte flyger åt sidan ^^ haha men kul vare i allafall! Riktigt duktiga är dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0