Hmm vad ska man göra idag då?

tänker tänker...
Gomorron!
Den här veckan har kännts så sjuuuuukt lång, så jag e glad som fan att de e helg!
Men vafan ska man göra nu då? ... tror jag måste plugga en massa för att jag har typ 3 kanske 4 prov nästa vecka :S inte bra.. Har G-prov i fysik vilket jag vet kommer skita ner sej själv. Sen tror jag spanska, och matte... kaanske SO omprov för att jag vill förbättre mitt betyg. men får se hur det blir med de.
Nu ska jag sätta mej och käka lite frulle!
Sugen på båda kaffe och choklad.. vad väljer man?
Jag troor jag lägger upp bilder från min prao, men venne om jag orkar synka mobilen igen. tog flera timmar sist -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0