hata mej inte men har grovt tråkigt

1. är du kär? - nejnejnej och nej
2. har du snusat? – fyfan nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – hemsk skulle jag va om jag hade men som tur e nej
4. har du legat i sängen brevid en kille? – klart!
6. har du rökt? - nej, duktig flekka
7. tar du droger? - g-d nej
9. har du pussat en tjej? - jodå
10. hatar du någon? – hatar... jag tror de.
11. älskar du någon? - familj och få vänner
12. har några av dina vänner svikit dig? - yes
13. har du djur? - nej :(
14. har du legat brevid en tjej i sängen? – ofc!
15. hatar du dig själv?  nej de gör jag inte
16. gillar du orange? - de har väl sin charm
18. har du nån sjukdom? - räknas laktosintollerans?
20. har du en gris? – om jag har! :D min bror..
21. har du en plattång? - jajamensan
22. har du en bror? - 1 och ½ tillome!
23. har du bra humor? - äh lite småtorr men de e den samma humorn ;)
24. är du brunett? – yes yes yes! ser svart ut men kan lura sej!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej max för mej e ½timme 
26. tycker du om hästar? – tycker dom e assöta och mysiga, rida e kul men e inget psyko-hästmänniska! 
27. har du en hund? – VILL HA!
28. har du skilda föräldrar? - ja som synd
29. har du gått på simskola? – kom på de igår men aa när jag va mindre 
30. har du sagt bög till en kille? - heh aa de har hänt "några" gånger
31. har du sagt fitta till en tjej? - ehem.. aa
32. har du fuskat? – mm 
33. har du en teve på ditt rum? - kommer kanske få hos mamma snart
34. har du lunar? - har jag vad?
35 har du msn? – aa men e aldig inne utom hotmail
36. har du en syster? - nää
37. har du bruna ögon? - vet inte. e typ grön-brun-gula
38. gillar du att fota? - om jag gör! hemma kan jag inte släppa kamerna
39. har du sett dig själv brinna? – nej...nej 
40. hjälper du dina vänner? – försöker så gott som möjligt
41. gillar du tacos? - ja fan!
42. tycker du att du är söt? - jag e inget ego men jag tycker jag är ganska söt! inte osminkad
43. har du dansat? - sen jag va 3 till nu (snart 15)
44. har du spelat fotboll? - nej hatar fotboll.. att spela, kul att kolla
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nope
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – står ofta länge och hittar fel på mej själv eller och jag testat nåt nytt.. i timmar? nej
47. har du ätit sniglar? – nää usch
48. äger du en locktång? - aa eller lock och platt i ett
49. gillar du att tugga tuggummi? - 24/7
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – skulle bli paranoid annars, - absolut!
51. gillar du kläder? – gillar räcker inte, dödar för kläder!
52. hatar du falska vänner? – som fan
53. gillar du räkna matte? – min svaga punkt så nej
54. älskar du någon nu? - kille? nej
55. har du gråtit inför en vän? - höh aa
56. kan du sjunga? – fortfarande inget ego.. men tycker inte jag sjunger särskilt falskt
57. Har du sett nån död? – min hamster :/
58. säger du vad du vill? - beror på när o var
61. kan du tala spanska? – försöker lära mej på lektionerna
62. är du kortare än 1.60? - 1 eller 2 centimeter
63. älskar du sommaren? – ÄÄÄSLKAR
64. älskar du vintern? – hatar.
65. har du mer än 1 par skor? - yesbox
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - skriker! sätter på radion högt och sjunger/skriker me
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - jao
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - tror de stannar på 3 actually  
69. gillar du att städa? - ärligt? ibland...
70. gillar du att sova länge? – om jag kan, jaaaaa
71. har du vart med om en olycka? - jo klart!
72. är du förvirrad? – beror på
73. har du mer än 6 par byxor? - japp
74. har du förlorat en vän? – aa
75. gillar du att shoppa? – älskart!
76. har du varit i paris? – I wish
77. gillar du ormar? ja!
78. klarar du dig själv? – e lite sällskapssjuk men oftast
79. har du lagat mat? – aa
80. är du klantig? – nää inte speciellt 
81. har du foppatoffler? - nej skitfula!
82. har du mer än 20 låtar på din data? - spotify! men annars ja också 
85. har du mer än 7 par nagellack? - aaa
86. har du busringt? – g-d ja tycker de e skitkul!
87. har du skällt på din bror? - höhöh varje dag
90. sover du med nått gosedjur? - naj
91. har du åkt nånstans utan att du får? mm
92. vill du bara bort ibland? - beror på men jo 
93. har du tältat? – inte i klassiskt tält men militärtält me klassen
94. har du bränt dig? – haaha jaa
95. har du lekt med levande ljus ? - hela tiden
96. har du lekt anden i glaset? – nej..(?)
98. bor du i skåne? – har bott
99. gillar du hip hop/rap musik? - hiphop kan va bra men inte speciellt
100. är du på sista frågan nu? – nej töntsak?
101. är du singel? – YES I AM SINGEL ;)
102. har du flygt flygplan nån gång? - minst en gång varje år
103. har du kul just nu? – hahaha neej de har jag verkligen inte!
104. är du blyg? – kan vara, oftast extremt social, men beror på vem man stöter på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0