bang bang

heeeeej!
sitter i den mysigaste lägenyheten i sverige, alltså min mormor och morfars!
dagen började som vanligt med att jag kom för sent till lektionen.. jag gick faktiskt på spanskan idag! :P tycker jag va lite duktig!
matsedeln i skolan denna vecka suger stenhårt! verkligen! ingenting är ätbart! testade vego-rätten idag som smakade blöja, så jag, ronya, jenny, laila, isabelle, lykke och louise drog till ica och köpte choklad!
hade sexualkunskap på SO:n, blev ganska ledsen för jag trodde inte att vi skulle snacka om typ rfsl-saker, alltså sexuell läggning och sånt. hoppades lixom på att de skulle vara rfsu-saker, typ hur man sätter på en kondom och sånt kult! :S
-
iallafall fortsatte dagen och jag stötte på finisarna Mikaela och Bella i centrum! kuligt kuligt! :) sen drog man till mormor och morfar och där har dagen flytit på.
-
imorrn ska jag göra de jobbiga NO:provet jag "missade" innan lovet. e inte taggad, men satsar ändå inte på fysiken efter som jag vet att de e mitt absolut svagaste ämne. jag e inte ensam i alla fall! Jenny, Isabelle, Viktoria för att nämna ett fåtal ska också göra provet. Typ halva klassen kommer görat tror jag! Men ja.. hoppas jag allafall inte blir underkänd och blir tvingad att göra ytteligare ett omprov eller komma på ketchup-day. har inte gått på en ända ketchup-day, förutom när jag gick dit för att möta vicky. men vill ju inte börja nu i 8an :(
ska allafall förbättra mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0