alltså... de e vår!

Naaaaaaaaaaaaaajs som faan!!! De bästa med våren.. tycker jag, är att jag fyller år ^^ heh.. har en känsla av att min födelsedag inte kommer vara nåt specellt.. jag kommer vara i Turkiet! Kommer inte ha nån fest eller "tjejmiddag" eller nåt. Fyfan hatar vår klass. Allting är så grupperat och så, alla tjejer är för sej själva och killarna me. Om jag skulle ha en fest me killarna i min klass skulle alla tycka jag va psykad.. Så jävla irriterande. Shit när jag tänker efter vill jag typ byta klass :S jag HATAR min klass! mongon e vi allihopa.
wää avundsjuk på min gamla klass och mina vänner i Bergtorps klasser just nu. -.- vill byta.

Ska köpa en trenchcoat, men vet inte var ja ska köpa den eller vilken :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0