19 19 1985

Tjo man! Kom precis hem från skolan. Sitter nu med min lilla rosa datorn i knät och kollar på The legend of the seeker med min bror som också har sin dator i knät. Social familj!
-
Så vad händer i helgen?
Jo.. imorrn ska jag hänga med några av mina fina vänner och sova över, så kommer inte blogga mycket imorrn. På söndag klockan 15:00 kommer min mormor och morfar på lunch/middag. Sen ere skolvecka igen!
På torsdagen ska vi åka till en tingsrätt och kolla på rättegångar. Sen på fredag ere studiedag! Veckan efter det är det PRAO! :D grymt taggad! Fixade liksom min prao-plats redan i november! med de e mycke bättre att va för tidigt ute en för sent. Då kommer man typ bara praoa i skolan -.- jaa som om man vill va i skolan den veckan alla andra är ute och hare! vissa ska ju utomlands och allt!
hoppas på att det blir kul och inte långtråkigt i alla fall :)
Dagens låt: 1985 - Bowling For Soup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0