wazap wazap wanna party or what

Godmorgon (klockan 14:15 den här gången)
Igår drog jag, Bella och Mikaela ner till sjöön på kvällen o mötte upp Bölish, Dawid, Gunnarsson, Skogeen och en kille till jag tror hette Kobah eller nåsånt :p
Fick dra typ så fort vi kom dit dock för jag skulle hem o städa.
Idag blir det mer städning! Eller jag har typ redan gjort allt förutom att damsuga lite. Men min faster och farbror kommer hit idag från London och ska hälsa på i några dagar! trevligt trevligt!
Vädret är perfekt ute just nu! Ska strax värma en grandiosa american pizza och käka till frullelunch. Vaknar så sent varje morron nu så jag hinner inte med frulle!
Igår när jag försökte sova vare asäckligt, de va liksom ljud i mitt rum, de lät typ som att de va nån som drog med naglarna mot väggen! Skrämde skiten ur mig! D: Jag tror de kan ha varit en fågel eller nåt som satt sig utanför fönsret, men usch fick typ panik, skitäckligt!
bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0