Mobilblogg! Nä jag kollade aldrig på bio i...

Mobilblogg! Nä jag kollade aldrig på bio idag.. Mamma hade ont i huvudet så vi stannade hemma, jag satte highscore på 50% av låtarna på mina Singstarspel för att jag inte hade något och göra! Nu har jag sett sex and the city, nu hoppar vi mellan this is it och live and let die! Imorrn hoppas jag på en dag i stan med mamma! Ska skicka in en prenumination på tre nummer på cosmo! Beställer man de får man en skönhetsbehandling på köpet! 99:- bara :) ska välja manikyr :p mamma föreslog även Vouge eller Elle prenumination :D men fan jag fick lust att styla mitt rum nu.. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag blir så sugen på att gå på bio när jag vet att andra gör det! ):

vilken är den bästa filmen du har sätt på bio då? :D

2011-07-04 @ 14:22:30
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0