Midsommar


Min tååårtaa
Midsommar ska vara varmt, glatt och soligt.
Idag är det blåsigt, dötrist och målning. Blanda det med en spontan mensvärk. Inte bra!
Har allafall tillbringat några timmar med mormor och morfar, de e ju alltid trevligt, men e sjukt trött som vanligt så har inte pallat vara så glad och social. Åt skitgod mat dock! Ingen gör kyckling-pajer som min mamma! Helt sjukt gott.. Sen käka i tååårTA ffs :P slutade med att jag käkade upp alla jodgubbar på resten av tårtan och samtalsämnet gick in på ungdomar, alkohol och droger -.- wiihoo
-
Den 26 Juli har jag bokat tid hos min frissör Åsa. Då ska jag klippa topparna och fän då ska jag färga håret :) Har bestämt mig nu. Vill bli blond! (Då menar jag INTE ljusblond) typ gyllenblont minus allt rött i mitt hår. Ibland kan jag tycka att det är snyggt att ha en varm ton, men fan jag e så trött på att varje gång jag färgar håret så slutar det med att jag har en ful utväxt och håret har en CP-röd/orange färg -.- suuuck!
-
Nu mina damer och herrar ska jag Rebecca gå mot köket och käka upp resten av gårdagens ostbågar. Visste ni att ostbågar smakar bättre dagen efter? :D aa de tycker jag iallafall men fan va jag håller fast vid det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0