Men kul dag -.-

Hap, ser ut o bli en till deg-dag.. Skulle varit med Mikaela men hon fick planer med sin mamma så har jag inget att göra. Eller jo, ska ner till affärn och köpa mjölk, bröd och hushållspapper.. wow dagens höjdpunkt!
Menmen, de e ju sommar så borde inte klaga. Fast JO! De e 14 grader ute och regnar! Jag börjar nästan sakna skolan.. HÖR NI ELLER!?!? SAKNA SKOLAN! Känns som en sån här vidrig tid när man e sjuk och måste vara hemma från skolan i två veckor och bara ligger i soffan och inte gör nånting alls! suck..
Så många reser bort också. Tror jag får ta och ringa mamma och se om hon har några planer. Min brorsa ska till Lidingö och träffa sina kompisar för att sen dra på en 18års-fest ikväll. Min pappa ska på tre möten fram till klockan 17.30 -.- Släng på lite PMS så blir allting kanske.. javenne 15 ggr värre också?
Fan va surt hatar när det blir sånna här dagar.
Sånna här dagar kan ta sig!
But today is not one of those days..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0