Jo men har man sköna vänner så har man!

Jo jag vaknade, drog mig och låg och stirra i taket en timme i sängen. Gick upp o laga kaffe, satte mig framför tv:n och datorn.. drar mig några timmar till. Går in i rummet och kollar på mobilen där jag får se fem missade samtal från mikaela och massa sms! Ringer snabbt som satan och får höra:
"Vet du hur många gånger vi har försökt att ringa dig!? Nu står vi utanför ditt hus!"
Smått förvånad vart jag ja..!
Så jag släpper in sköningarna där jag står i min morronrock!
Underbara flickorna skippar sin sista lektion och bestämmer sig eftersom dom inte får tag på mig, att dra hem till mig lite sådär bara!
Vi har haft det trevligt i allafall! Imorrn blir det en till chilldag hemma. Får se om nån kommer och våldgästar mitt hus! näääädå! men snart ska jag käka i allafall...!
bild från när jag va vi stranden med bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0