japp.. svårt val

Jag vill nog göra någonting med mitt hår. Jag måste klippa det snart för det börjar bli slitet, fast vill inte för jag har sparat ut det så långt nu! Men jag vill nog färga det typ gyllen-blont. Fast jag gillar min nuvarande hårfärg väldigt mycket, men är extremt sugen på förändring.. :S
Mina olika hårfärger jag haft!:
Förra sommaren - Gyllene kombinerat med kastaniebrunt (röd-brunt)
I vintras - Svart
Förra våren - Varför inte rött? Nej, jag tänker inte färga rött.. men kult o lägga upp!
Sorry att jag täcker ansiktet! Jag är inte fjortis, har aldrig vairt, men jag gjorde en förjävligt ful min på den här bilden -.-
Natrulig hårfärg, ett tag sen - Brunt
Blont! Haha isabelles gamla löshår :P
Nuvarande - Mörkbrunt/Brun-svart
Japp! Jag har ganska hård beslutsångest. Hjälp tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0