Järn

Egentligen e de skittrist att ha sommarlov när man bara e i sverige. De e så många dagar man bara ligger hemma och inte gör nånting alls! Man kan ju inte träffa kompisar varje dag i flera veckors tid. Tillsist blir det ju skittrist och man sitter bara hemma i soffan en överdrivet varm dag och degar!
Jag har två TV-serier som jag sagt att jag ska se (The O.C och Glee). Nu kan ju vara bra tid att se dom, men vill ju inte heller ligga inne och kolla på TV hela sommarlovet. Vill sporta mycket också. Jag har satt en "Must Do This Summer" -lista som jag och mamma ska göra med aktiviteter för en hel vecka, men har ingen aning var jag lagt den..  surt!
I förrgår brände jag mig på fingret av Robin's cigg, så jag har ett fult err där nu. -.- härligt.
Imorgon ska lilla jag träffa min käre vän Miköälö. Min älsklings-bitch Deniz fyller 16 bast imogron också! Grattis i förskott!
Om allting stannade och jag va den enda som kunde göra nånting skulle jag spotta många människor i ansiktet. Fråga inte varför jag valde att skriva det!
:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0