Inköp

Tröja - BikBok
Hanky Pankys - BikBok
Nagellack - BikBok
Mascara - H&M
-
Kom hem för en timme sen typ efter att ha spenderat eftermiddagen med Deniz. Vi gick runt och shoppade (Deniz börjar bli en shopaholic), käkade på TacoBar och uppdaterade varnadra om senaste händelserna!
Skön hon e den bruden!
Köpte de sakerna ovan för att jag kände för det! Hanky Pankys kan man aldig få för mycket av! Mascaran dock för att min typ tagit slut. Köpte en vattenfast mascara för några dagar sen bara men vill inte använda den varje dag för jag inte orkar ta bort sminket när typ all min sminkborttagning är hemma hos Mikaela!
Men iallafall e jag hemma nu. Jag klickade nyss på de blåa nagellacket och ska snart hitta på något att göra med min far och bror. Jag gissar bio och käka ute. Så brukar det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0