Godmorgon! Har nyss vaknat. Igårkväll åkte...

Godmorgon! Har nyss vaknat. Igårkväll åkte ut med min brorsa och min pappa och kollade på bio: Nya X-Men. Den va ganska bra :) innan käkade vi på foodcourt och gick runt i lite butiker, bl.a carlings där jag blev ganska hårt förälskad i ett linne som min pappa va så otroligt snäll att köpa till mig! :D jag lägger upp bild senare! Dagens planer lyder att packa och städa mitt rum för jag ska till mamma ikväll, och jag antar att jag kommer träffa mix och Bella idag också! :P nu ska jag käka lite frulle!! JUSTE! Jag ska börja gamea har jag bestämt! Jag e så nyfiken på vad som e så kul med att lana ! Haha puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0