För att jag inte har nåt annat att göra

1.vilket namn är ditt mellannamn? - Mia, Florence
2. Vilken tid gick du upp i morse? - 13.00
3. Är du i ett förhållande nu? - nej
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? - Jojje var namnet
6. Får man fråga varför det tog slut? - Han flytta
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Nej
8. Vem vet mest om dig? - Jag själv.. annars Mikaela och Bella
9. Vad gör du på fredagskvällar? - Beror på
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Gladiator 
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - nej
12. Har du någonsin varit full? - nej jag är perfekt..! -.-
13. Har du testat droger? - nej
14. Röker du? - nej
15. Snusar du? - nej
16. Saknar du någon just nu? - tyyp ja
17. Hur mår du idag? - trött, sur och uttråkad - inte bra!
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - 2
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - skulle inte förvåna mig om det var desamma som nu, men gissar att jag packade eftersom jag flyttade förra sommarn
20. Bästa minnet från sommaren? - hittills? öö sommar började nyss
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Turkiet
22. När var du där? - Påsklovet
23. Är du rasist? - tvärtom.. jag e judisk
24. Har du helt svenskt ursprung? - inget alls typ
25. Om nej, vart kommer du ifrån? England, Spanien, Ryssland, Frankrike, Tyskland och nånstans från mellanöstern.
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - beror på 
27. Ser du fram emot någonting just nu? - yes
28. Sköter du skolan? - ska bli bättre i 9an
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - 235p
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - mvg+
31. Vilket ämne var det? - kommer inte ihåg.. 
32. Har du fått IG på ett prov? - mm
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - nej 
34. Anser du dig vara intelligent? - helt ok
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - vet inte
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - asså javenne riktigt
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - nej vågar inte skada mig själv 
39. Har du haft sömnproblem? - till o från
40. Hur ofta gråter du? - egentligen inte
41. Vad gör du när du mår dåligt? - ingen aning.. fortsätter att må dåligt
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? - mina vänner eller min mamma
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? ja
44. Vilken klass går du i nu? - börjar 9an
45. Vilken skola? - din mammas skola
46. Har du varit otrogen någon gång? - nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? - huh?
48. Är du stolt över dig själv? - ibland
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - jag är omtänksam och gillar att hjälpa andra, men kan sätta vänner framför mig själv ibland.
50. Vad får du ofta komplimanger för? - mitt hår och mina ögon
51. Har du lätt att få folk att skratta? - venne beror på
52. Cider eller öl? - båda e gott! 
53. Har du några talanger? - jag är dansant!

54. Vet du om någon är kär i dig? - ingen aning. är ingen tankeläsare
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? - bråkar ibland men kan säga det mästa till min brorsa! min halvbror är 36 och jag ser honom mer som en familjevän än en storebror.
56. Vad står det i ditt senaste sms? - självklart :)
57. Hur lång är du? - 158cm
58. Hur mycket väger du? - pass
59. Vilken storlek har du på kläder? - XS / 34
60. Har du svarat ärligt på alla frågorna? - men ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0