Det ser ut som att jag gjort en läppförstoring..........

helvette va mycke mygg de va igår! drog ner till sjön med massa vänner och blev myggbigen helt enkelt -.- fick ett myggbett på läppen som svullnat lite så jag ser ut som angelina jolie.. snyggt kanske man tänker.. fasssssst nej.
jag är inte alls lika glad som jag varit tidigare! lite ledsen av några anledningar, bl a. för några vänners skull som kände killarna som blev skjutna igår kväll!
En dog, två blev skottskadade... rip!
sen e jag sur på vissa personer som inte använder sina hjärnor och kommer på idiotiska idér att sabba för andra. vad är priset liksom? vad tjänar dom på det?
(Gick inte att kopiera embed)
http://www.youtube.com/watch?v=isHFcPK0eSs
Saknade vänner - Kapten Röd
Varför dör så många ungdomar just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0