Borde man bli hippie?

Vad sägs om lite film?
Imorgon har jag och mamma reserverat biljetter till den här nya filmen "Bad Teacher" HHAHAHAHA tycker kanske Kocheboii (vår ex-mentor) borde se den x)
Nej men det blir väl trevligt! Som synd e alla butiker stängda imorrn eftersom att det är midsommardagen -.- suck!
Annars då? Igår såg jag filmen "Apocalypse Now" som ska vara klassad en av dom bästa filmerna som gjorts, och den är också klassad som en klassiker. Men ärligt tycker jag den va skittrist! Den va långtråkig, spårad historia och bara.. konstig. Den handlar om vietnamkriget. Men på slutet kändes det som en indian-ute-i-skogen-och-bor-som-tasjan-film.. -.- Nä jag va inte imponerad.
Min brorsa och min mamma har gjort en lista på klassiker som vi måste se någon gång. Mamma har typ sett alla, och jag vägrar se en fjärdedel av alla filmer för att dom e skräck- och psyk-filmer :S NEJ jag hatar sånna filmer och kommer itne se några sånna.
Så alla fått det klart för sig nu: Jag hatar skräckfilmer och vägrar att kolla på skräckfilmer. Tack!
Ta-ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0