2011 sammanfattat hittills!

Måste sno Jennys (jennyzz.blogg.se) idé här!
-JANUARI-

Jag tillbringade nyårsafton med min vän Susan

Jag påbörjade en CPR (första hjälpen) utbildning

Jag fick idiotiskt mycket läxor

Jenny-benny fyllde år och hade en härlig liten middag

-FEBRUARI-

Mina små kom till Sverige och hälsade på

Jag bytte hårfärg

-MARS-

Hängde me ett gäng randoms och färgade Ronyas hår X antal gånger

Jag praoade på Makeup Institut och blev smått misshandlad :p

Jag och min mamma åkte till Barcelona på en shoppingresa

-APRIL-

Jag, min brorsa och min pappa åkte till Turkiet

Min 15:de födelsedag

Jag började umgås med de här två härliga brudarna som kom till att bli mina bästa vänner

-MAJ-

Jag började läsa den här flickan som en öppen bok :p

Jag fick en TV i mitt rum

Jag fick den mest idiotiska läxan i hela mitt liv..!

-JUNI-

And that's just the beginning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0