2011-07-05 - Bajs

Helluu..
sitter i två handdukar och väntar på att mackorna ska hoppa upp ur brödrosten.
Brorsan har dragit iväg och kommer hem om tre veckor. Han tog med sig min pincett -.- min rosa lilla underbara pincett. men gav mig 31:- för att köpa en ny. Frågan e bara hur mycket dom kostar? :S
En sådan ska jag ha, fast en som e böjd där uppe. Tycker dom e mycket bättre! Jag hade en sån (böjd) i den där rosa färger, fjärde från vänster. Och nu kommer beslutsångesten vilken färg jag ska ta x( vill inte ha en likadan rosa.. gaaaaah!!!! D:
nu hoppa mina mackor upp!
hejdååååå

Kommentarer
Postat av: Spider

Inte för det angår mig, men vad ska han ha en pincett till???

2011-07-05 @ 13:42:52
URL: http://kungenochslaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0