dag 29. mina ambitioner

asså jag kan inte riktigt tänka på något jag kan säga "Jag är riktigt ambitiös!" om vi snackar skola så försöker jag vara så ambitiös som möjligt självklart så jag kommer inte där jag vill och får den utbildningen jag vill ha och så.
kan inte riktigt tänka på något.. Syslöjd kanske? heh, MVG-barn ^^ sjaa.. de e allafall de roligaste ämnet i skolan! Hemkunskap.. eller jag hade de förra terminen, har musik nu istället, sen hade vi tråkigaste och drygaste läraren man kan tänka sej -.- fick ett svagt VG för att jag hade fått G på de teoretiska provet, men höjdes till VG för att jag jobbade bra i köket! Aaah tack för den! Dumma fula tråkiga lärare som ser ut som en sengångare -.-
heh.. fint inlägg! aja men jag vet inte, fråga nån annan om mina ambitioner, dom kan säkert svara bättre än jag själv för jag har typ ingen aning, bara försöker så gott de går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0