dag 25. en första

... ja en första vadå? hah jag e nyfiken vem som kom på den här saken..
ja men jag kan ju berätta om första gången jag... åkte Jetline på grönan xD hahahahahah jag kom inte på nå bättre!
-
Jag va... ingen aning men jag var ca 1.40m lång så min brorsa och hans kompis tvingade mej att åka den. Jag va så jävla rädd att jag typ ville skita på mej! vi frågade typ dom som jobbade där om jag fick "prov-sitta" i vagnen för jag va så nervös att säkerihetssaken skulle släppa eller inte sitta tillräckligt hårt! men klart att när jag väl satt där så kom jag inte ut förrän jag åkt -.- men ja, tackar för de för jag hade typ aldrig åkt den annars xD
usch failat inlägg.. förlåt för att ni fick läsa dedär onödiga skiten xD <33
puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0