dag 22. det här upprör mig

oavsett om jag visar det eller inte så blir jag sur inihelvettes för mycke saker! så om ni vill att nån skriker på er när ni går över gränsen (eller står nära gränsen) så har ni kommit till rätt person!
jag blir upprörd när människor:
- retas på fel sätt
- anklagar mej/någon
- inte visar respekt (fast till vissa gör jag det inte själv)
- mobbar (helvette passa er för mej då :S)
- skryter
- klagar för mycke
- är allmänt irriterande
- inte kan släppa någonting
- aldrig slutar prata om sejsjälv och sina problem
- ger andra skiten
- låter andra ta allt jobb för att någon inte pallar
- inte lyssnar
- är taskig eller nåt mot mina kompisar (...sky...)
- smutsar ner eller förstör mina ägodelar
- ljuger
- är dryga
- tar från andra människor
- är falska
- är kaxiga
- vill att man ska tycka synd om än
- pratar om vikt
- tror dom äger hela världen
-inte ger tillbaka de man lånat ut
- höjer rösten mot mej
jag blir upprörd när:
- jag finner stress
- jag sitter och kämpar med nåt och i sista sekunden sabbar man allt och får börja om
- jag glömt tvätta bort sminket och vaknar med en stor blinkade pil mot mej där de står: finnig!
- glömmer saker i allmänhet
- jag står i duschen och märker att vi inte har balsam hemma när jag redan schamponerat håret
- tavlor hänger snett
- vi inte har något gott att äta hemma
som ni ser... jag blir upprörd för MYCKE!
Men se de possitivt! Jag blir glad för motsatsen! :D
jag e oftast en väldigt glad person, men om jag e trött eller har pms eller nånting så stör jag mej på det mesta!
många saker flippar jag på, men andra saker håller jag inom mej
..
Exempelvis: Om någon sitter och skryter, då blir jag otroligt irriterad! med säger inget.. utan typ försöker ignorera samtalet...
Medans om jag står och typ pratar inför klassen, och ser att några sitter och ritar eller pratar.. så får jag flipp och skäller ut dom eller blir tyst stirrar asargt på dom tills dom fattar.

Men jag försöker behärska min ilska, men ibland måste man reagera för att folk ska fatta/sluta! Tänk på de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0