dag 19. det här ångrar jag

g-d jag ångrar mycket!
:
jag ångrar varje gång jag varit taskig utan att nån förtjänat det.
-
jag ångrar varje gång jag någonsin sagt en lögn.
-
jag ångrar varje gång jag brutit ett löfte.
-
jag ångrar varje gång jag stulit något.
-
jag ångrar varje gång jag lurat mig själv in i gräl.
-
jag ångrar varje gång jag gjort misstag och inte lärt mig från det.
-
jag ångrar varje gång jag gjort någon ledsen utan att dom förtjänat det.
-
jag ångrar varje gång jag varit en bitch mot min familj.
-
jag ångrar att jag slösade två fina år på hopplös kärlek...
-
jag ångrar dock inte att jag inte åkte hem tidigare en viss lördag,
jag ångrar ingenting jag sa och ingenting som hände. De skulle hända förr eller senare.. och den här gången var det inte mitt misstag... därför finns det inget att ångra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0