dag 20. den här månaden

sjaa.. den här månaden hittills så har jag varit hemma. Nyårsafton var jag med susan, och sen åkte hon till Egypten dagen efter!
2:a januari så fyllde min mormor år :)
3:e januari fyllde susan år!
dagarna efter nyår har jag för det mesta varit med familjen! sett X antal filmer :3 sen har jag ju varit med Fia, och Alex idag! planerar på att träffa lite andra vänner innan skolan börjar igen såklart!
Sen måste jag plugga också eftersom jag har en uppsats i SO, ska läsa lite i en bok och ska fixa massa papper på Engelskan.. :S inte roligt!

sjaa, annars så får sakerna komma som dom kommer :) ska allafall hålla mina nyårslöften, försöka förändra migsjälv och försöka få bättre personlighet!

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0