Vad har du i fickan Jan, är det en jättebanan?? ;)

humor eller humör?
höger- eller vänsterhänt: höger ffs!
humör just nu: trött trött trött
favoritgodis: dagens: salamiskinka. annars: choklad eller saltlakris
är det nåt du absolut inte äter: Bönor! Chili Con Carna (bajs med majs med andra ord)
vad sa du senast: jag venne..
sommarplaner: festa! sommarläger, liseberg :P, jobba typ, kaaaaaanske en liten resa
fisk eller badkruka: jag är en störd badkruka! haaaatar kallt vatten 
hur många kuddar sover du med: två oftast! annars ibland tre, fyra
favoritväder: ca 25 grader varmt, inge moln, liiite svalkande vind!
spelar du nåt instrument: höh näää.. kan wonderwall på gitarr.. typ-
morgon- eller nattmänniska: nattkatt
sparare eller slösare: väldigt mycket av båda!
bästa film: Måste va Book Of Eli
kommer du ihåg din första kärlek: jadå
älskar du henne/honom fortfarande: nää
har du några homosexuella vänner: tror inte de. man vet ju aldrig ;O 
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: klart de e möjligt
hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3?
är du kittlig: helvetiskt mycket ja! speciellt på magen och sidorna
snarkar du? jag har blivit tillsagt att jag gör det ibland
stjärntecken? vääduuur!
rädd för insekter? vissa eller aa dom flesta. 
bästa bok? oj va jag inte är en bokmänniska. Ingen aning! Kama sutra ;) nää skoja!
vad vill du bli när du blir stor? bonde! nää kanske advokat eller journalist
chips eller godis? beror på vad jag e sugen på
pizza eller hamburgare? pizza. men donkens hamburgare e ju förjävligt goa ;)
skriver du dagbok? till och från. har en bok (inte riktigt dagbok utan skriver typ känslor) som jag uppdaterar emellan årstiderna!
tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? vill pierca naveln, men får inte för mamma och dad. tatuering har jag funderat på.. men de lär dröja många år i sånna fall!
gungar du på stolen? nej faktiskt inte, men ibland kan de hända
skulle du vilja hoppa bungy-jump? oj fuck skulle inte våga de!
gillar du att sjunga? sjunger typ hela tiden.. om det låter fint... de kan diskuteras!
anser du att du är stark? nej jag e klen! men spenstig är ganska bra också :P
brukar du sola? tvingar mig själv ut i solen, men e så jävla rastlös!
vad gör du om du får hicka? jag tar en klunk vatten och sväljer den med huvet upponer!
snusar du? fuck nooo
krökar du? hah på krök ja! xP 
använder du knark? opium. ... och anabola steroider    ...               ..... hah nej g-d förfan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0