desp

Två senaste dagarna har jag typ inte gjort nåååt alls i skolan! lekt med annat och inte orkat! jag måste börja käka mina järntabletter igen känner jag för jag mår inte bra! får huvudvärk ganska ofta också!
Vår klass är patetisk.. tänkta bara nämna det! :P
Snart sprängs min mage för att jag käkat ton med mjölkprodukter, så de dröjer inte länge tills jag ligger och krampar! pms är inget bra tillskott till min mage heller så då blir det dubbel sats med kramp den här gången!
uuuusch vi har "gröna veckan" i skolan nu, det suger! Idag fick vi en potatis och spenatsoppa... gott? nää
jag vill bara att det ska bli helg. den här veckan har varit så nojig för att min klass tycker om att överreagera.
två seanste dagarna har jag träffat mina bröder bella och mix! kuligt de vart! igår såg jag på deras lilla konsert! jao de va väl najs, men dom stog typ längst bak.. tycker man borde ta snyggaste flekkorna längst fram så kören ser bra ut? ;)
iallafall ar jag handlat lite onödiga men glädjande saker!
(bildern tagen från nätet... inte hemma atm)
5-pack trosor 99:- på H&M

stor bil I know... Instagram <3
Toppen köpt på GinaTricot för reapriset 49:- !!!

nu mina vänner ska jag snart fara ivär på dans. de e inte kul men de måste göras! träffar nåra vänner ändå så de e inge fel :P
Bajsmemajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0