dagen kan sluta bra trots allt!

alltså.. nu har jag ett dilemma!
Jag cyklade till skolan igår, men efter drog jag till jobbet så jag cyklade inte hem. Cykeln stog över natten. Idag tänkte jag cykla hem men kom på att jag skulle till mormor! cykeln står kvar utanför skolan ytteligare en natt nu.. imorrn kommer jag inte orka cykla hem för det är bara uppförsbackar, och sen måste jag till mamma. Om jag inte cyklar då kommer cykeln stå över helgen + lovet + studiedagen = stor risk för stöld. FMB (fuck my bike)
NU vill jag ha lov. NU inte om en timme, eller om en dag. NU! men nää kommer inte hända!
imorrn ere kort skoldag och sen ska jag ronya och jenny hänga i musikrummet efter. På fredag är det fredag. (no kinning?) vilket betyder hemskhemskhemsk skoldag. men efter kanske de bli lite chillpill, men får se de när pappsen kommer hem från träning!
sen ere lördag = turkiet! fuck va najs med sol. sol gillas i min värld. speciellt efter 2011's vinter!
skulle bli en skidsemester men jag och min bror insisterade på att vi skulle åka på solsemester.
najs.
helt ok?

Kommentarer
Postat av: Cornelia<3

fett fin blogg !! Har du gjort headern själv ? den är jätte fin ♥

2011-04-15 @ 08:55:26
URL: http://corniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0