privat dagboks-blogg = najs!

hey där!

ni har ju säkert läst om att jag har en dagboksblogg, alltså en privat och lösenordsskyddad blogg som jag skriver i som en dagbok! jag tycket det är asnajs, för då vet jag var jag har den, behöver inte gömma den! sen slipper jag skrivkramp :)

kolla, e de inte liite najs ändå?



jag tipsar vekligen om dethär, de e assmart och skönt! sen försvinner det inte, om man då inte raderar, och man kan ju alltid tabort ifall man ångrar! pluss att man kan piffa till den lite :)
dessutom kan ingen förrutom du läsa den, om du inte säger ut användarnamn och lösenord.. ;)

det funkar för mig och hoppas ni funderar på det :)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0