tycker ni alla ska få veta

26e juni fick jag denna fråga:

Anonym
om gnatt!:
är dina föräldrar skilda?


Nej eller jo.. eller mina föräldrar håller på att separera.. . Vi flyttar nu i juli.


Detta är inte längre så känsligt ämne så om ni har fler frågor.. va inte rädda att fråga!





                                            

















Puss och Kram! <3 // Becca









                                                                                                          Jag idag :P (d blåser ganska mkt!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt o höra att du står för det!



jag undrar; var det inte jobbigt att höra beskedet att de skulle skilja sig? och varför gjorde de det?

2010-07-01 @ 09:50:34
Postat av: Anonym

tråkigt att höra. vart flyttar ni?

2010-07-01 @ 11:35:57
Postat av: jenny

HARRY! :) undrar en greeej, jag ska typ färga mitt hair isommar till brunt. och jag undrar ifall man måsta bleka innan man färgar eller om man bara kan färga direkt? du har ju gjort det so i thought you might knoooow ;)

2010-07-03 @ 14:30:37
URL: http://jennyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0