jag: god morgon! min familj: god eftermiddag rättare sagt!

hejsvejs!

jo jag sitter i mitt rum i en morgonrock och lyssnar på musik! har nyss ätit frukost! ---> frans toast som vissa kallar det men i min familj säger vi äggbröd! ^^ när jag va liten kunde jag inte säga äggbröd så jag sa äggblä!

jag tycker att de e fint med snö, men måste det vara så in i hevettes kallt? varför vill g-d straffa oss?... okej jag bvet svaret på den frågan med ändå -.-

uuusch jag måste plugga i smyg idag.. ni hör ju hur de låter!
igår så skulle vi se på happy potter, och jag orkade inte plugga, utan jag ville skjuta upp det till idag. Och min pappa frågad om jag hade läxor, och för o slippa göra dom då så sa jag att jag inte hade de. Men om han ser att jag pluggar idag kommer han bli sur för att jhag sa att jag inte hade läxor igår! :/

nu måste jag byta låt! herre g-d måste ta bort galet mycke låtar på min iPhone.. bara min brorsas musik :S

heirå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0