det är söndag.... fortfarande

Tjolahopp!

Jag har nu packat ner hela rummet eftersom det är söndag och kommande veckan ska jah bo hos mamma! de e stöööört hur snabbt alla veckor går! de kändes som att jag bytte till pappa igår! :O

iallafall ska jag snart åka och gymma, de kommer väl bli kul! jag brukar inte direkt satsa på träningen när jag gymmar, jag brukar bara hitta någon rolig maskin och fjanta runt lite ^^ men de blir ju träning av de också. eller aa när jag anstränger mej!

imorgo är det måndag (för er som inte kan veckodagarna) och då ska vi dansa på idrotten, de e ganska kul, men asjobbigt när man ska försöka lära ut ett steg till gruppen så lyssnar ingen och så failar allting! buhu!

finns det något bra som går på TV på söndagskvällar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0