Dag.. har tappat räkning.. 11 tror jag. Mina syskon

Jag har 2½ bror. Jess!

Min ena bror heter David (uttalas Dejvid). Han är 17 år och pluggar Sam Estet i andra ring.
Har är lång, ser ut som min mamma. Många tycker att vi är extremt lika.. jag håller inte med.. ALLS! Han och jag brukar bråka ganska ofta, som syskon gör. Han är egentligen i Lillebror-rollen och jag Storasyster-rollen, men ändå inte. Jag brukar vilja bossa över honom, då flippar han för att han tycker att jag leker hans mamma. Höhö med på senaste tiden har jag kunnat prata mycke med honom och har är en fin vän! :) men han kan vara ett litet ego, fast det kan jag med ;)

sen har jag en halvbrorsa som heter Daniel och är 36 år gammal. Han bor med sin fru Nilla och sina små barn Frank och Elle i London. Han har ett eget företag och jag måste säga att han drar in ganska så j*vla mycke pengar ^^ Frank är 3 år och Elle är snart 1 år gammal. Eller aa, hon e född i april. Jag brukar inte träffa Daniel så ofta, eftersom han bor i London. Men det ät supertrevligt när jag gör det. Jag ser inte Daniel som en "bror" utan mer som en bra familjevän. Det är ju ganska synd de.. däremot har jag den STÖRSTA kärleken till mina brorsbarn!

det var det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0