Dag 8. ett ögonblick

jag hade tänk berätta om ett litet minne som jag kommer ihåg som om det var igår..

när jag var ca 3 år gammal så skulle jag flytta. jag bodde i ett radhus och dom som bodde bredvid oss hade två döttrar, en som hette jennifer som var lika gammal som mig och en annan liten flicka som typ va 1 år gammal..
i allafall så skulle vi flytta och jag ville leka i klätterställningen som låg några meter från huset. så jag gick dit. jennifers lillasyster var också där, hon satt under klätterställningen i sandlådan. så jag hängde i nätet på klätterställningen, sen så känner jag den här viidriga lukten! så jag kollar ner och då har jennifers lillasyster lagt en stooor skitkorv i sandlådan! x) fyfan! jag sprang allt va jag pallade till jennifers mamma och skrek: HON HAR BAJSAT I SANDLÅDAN!!! höhöhö xP
sen kommer jag inte ihåg va som hände, bara att jmag tyckte att hon va äcklig! ^.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0