Dag 7. Min bästa vän

Asså jag har typ ingen bästa vän.. eller om man nu ska kalla det så.

Jag har fått höra att ordet bästa vän är så "överskattat" och så "hej jag är 5 år"..

Mina vänner står mig nära men just nu har jag ingen jag känner att hon/han står mig extra nära.

Hade ju då en "bästa vän" om man nu ska kalla det så, för inte särskilt länge sedan, men e ganska säker på att hon inte vill va min vän längre.. så varför kämpa för att bygga upp nåt om den personen ändå vill riva ner det..? Jag har liksom gjort mitt, om inte de räcker så e ju det bara synd dårå..

Jag vet inte, jag tycker inte om det här inlägget..

Om man bortser "bästa vän", tror jag ändå att den jag kan prata om det mesta med e Jenny. :)
Känner att jag kan säga det mesta till henne, jag har liksom ingenting att gömma.. eller de har jag inte med dom andra jag står nära heller, men jag har typ aldrig bråkat med jenny på tre år. och i skolan ere henne jag är för det mesta med, alltså genomsnittligt under tre år..!
De skönt att du finns =)


Kommentarer
Postat av: JENNY

<3<3<3

2010-12-11 @ 11:19:59
URL: http://jennyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0