Dag 6. Min dag

Hej ni! dagen började med att jag vaknade och inte orkade gå upp, så jag hängde runt lite och tog min tid! När jag sminkat mig och så la jag märket till hur fett och äckligt mitt hår var, så jag tog en dusch även fast jag visste att jag skulle bli typ 20 minuter sen. När jag kom till skolan så var lektionen inställd som tur var!
Sen hade vi SO-lektion där jag och frågra till bara satt och snackade, sen så hade vår läraren ett litet prat om italienska maffian! :P
sen år vi kebab till lunch. efter lunch så hade vi engelska-lektion där vi för det mesta kollade på klipp från the daily show! :P sen slutade vi! jag åkte till mormor och morfar. efter det skulle jag träffa alex, men hon blev sjuk :( så jag käkade subwat och drog till dansskolan och körde rep. galet kul hade jag med Mikaela, Deniz och Estrid! :D men vi missade sista gången när vi körde igenom vårt nummer xD
men i allafall, nu kollar jag på robinson och har huvudvärk! :/

vi höres!

pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0