Dag 2. Min första kärlek

Min första kärlek kom redan på dagis. Det va en liten pojk i min dagisgrupp som hette Sebastian, jag jag va så jävla kär i honom så de va inte sant! Jag va jätteblyg på dagis så jag vågade typ inte springa fram och krama honom, men g-d jag kommer inte ihåg allt för mycket!
Sen samtidigt som jag va så störtkär i Sebastian, va jag faktiskt kär i en annan pojk på dagis också! ^^ eller för att minnas det helt rätt var jag nog ihop med honom xP har var et år äldre ;O jag har för mej att han hette Lukas. Ett minne jag kommer ihåg jättebra va att jag hade plockat en blomma till Lukas och jag ville sätta den i hand hår (jag vet gay!!) Problemet va att han hade snaggat x'D men i allafall gav jag honom den här blomman, tror de va en maskros eller typ en vitsippa, så blev han jätte glad och han ville att jag skulle åka bak på hans trehjuling! men jag ville inte det för jag trodde att jag skulle ramla av. men dagis läraren sa att jag skulle göra det för annars skulle Lukas bli ledsen, så jag åkte bak på trehjulingen, och jag tyckte att det gick för fort så jag började gråta! och då släppte Lukas av mej och jag sprang iväg någonstans för jag tyckte det var så pinsamt att jag grät framför Lukas.

Höhöhöh aa men de va mina första kärlekAR!

Btw tycker jag fortfarande att Sebastian e fett sööt! ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0